MENU

Zespół

Linkers Consulting to silny zespół ekspertów, którzy wspierają organizacje biznesowe w budowie planów strategicznych, transformacjach całych organizacji, ale także szkoleniach eksperckich z różnych obszarów biznesowych.

Jesteśmy przekonani, że posiadając aktualną wiedzę i długoletnie doświadczenie rynkowe możemy w pełni wspierać innych w rozwiązywaniu problemów klientów biznesowych.

Eksperci Linkers Consulting

Jan Banasikowski

Doradca polskich oraz zagranicznych organizacji w obszarach: Business Advisory, Strategic Consulting Business Networking, Business Development. Na początku kariery zawodowej odpowiedzialny za rozwój partnerstw korporacyjnych i projektów korporacyjnych w jednej z agend ONZ (UNICEF), umożliwiających współpracę z największymi globalnymi korporacjami. Następnie związany z korporacjami biznesowymi, odpowiedzialny za Business Development oraz doradztwo biznesowe dla klientów biznesowych, partnerów instytucjonalnych i inwestorów zagranicznych.

Marcin Czartoryjski

Inżynier, absolwent Automatyki i Robotyki na Wydziale Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Doświadczony dyrektor produkcji w branżach automotive oraz produkcji drzwi. Kierownik projektów, auditor wewnętrzny systemów ISO 9001 i IATF 16949. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją, wprowadzaniu usprawnień w procesach, zarządzaniu projektami, w tym strategicznymi. Consultant w zakresie uprawnień procesów operacyjnych, wdrożeń i modyfikacji systemów zarządzania jakością.

Renata Dąbrowska-Pasterkiewicz

Doświadczona Główna Księgowa, Dyrektor Finansowy, doradca i audytor, z 30-letnim dorobkiem zawodowym. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do prowadzenia biura rachunkowego. W ramach tej działalności pomaga Klientom nie tylko w bieżącej obsłudze finansowo-księgowej, ale także przy restrukturyzacjach, optymalizacjach, fuzjach, przekształceniach itp.

Aktywna działaczka społeczna.
Prezes Zarządu Izby Gospodarczej Regionu Płockiego.

Paweł Dąbrowski

Doświadczony, zorientowany na cel, ekspert w dziedzinie finansów i controllingu. Ponad 15 lat praktyki finansowej – zdobywanej w licznych przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej, usługowej, funduszu inwestycyjnym, a także klubach sportowych.

Obecnie wspiera zarządy spółek w podejmowaniu właściwych decyzji zarządczych, zapewnieniu stabilności finansowej i realizacji celów biznesowych organizacji, redukcji kosztów, optymalizacji procesów biznesowych przy wykorzystaniu sprawdzonych narzędzi finansowych.

Alicja Folga

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku, Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej na kierunku Public Relations/Image Management oraz Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja społeczna. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach marketingu, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, organizacji eventów, działaniach PR. Była odpowiedzialna za realizację  wielu projektów, w tym Europejskiego Kongresu o Różnorodności Kulturalnej czy też projektów dla Polskiego Komitetu ds. UNESCO. Aktualnie pasjonatka branży IT.  Jest aktywna w obszarach IT Journey Lead, IT Consultant Success, Customer Success, Resource Management.

Katarzyna Frączkowska

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej ze specjalizacją Controlling i rachunkowość menedżerska oraz CEMS MIM – programu Międzynarodowych Menedżerskich Studiów Magisterskich. Posiada tytuł ACCA, jak również tytuł Executive MBA zdobyty na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również absolwentką podyplomowych studiów z Prawa Podatkowego oraz Metod wycen spółek kapitałowych. Jest w trakcie zdobywania uprawnień Biegłego Rewidenta. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branżach produkcyjnej, handlowej, usługowej oraz telekomunikacji, z czego 10 lat na stanowisku osoby zarządzającej.

Anna Jastrzębska

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej. Specjalizuje się w obszarze zarządzania operacyjnego, finansów, księgowości i controllingu. Dyrektor Zarządzający, posiadający wieloletnie doświadczenie jako Członek Zarządów firm produkcyjnych i usługowych. Silny specjalista ds. rozwoju biznesu i optymalizacji biznesu.

Mateusz Laska

Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Warszawie z zakresu wyceny przedsiębiorstw.

Od 2014 Makler Papierów Wartościowych o licencji nr 2931, od 2016 Doradca Inwestycyjny o licencji nr 570.

Specjalizuje się w wycenie przedsiębiorstw, modelowaniu finansowym, badaniu due diligence, analizie funduszy inwestycyjnych, emitentów akcji i obligacji, ze szczególnym naciskiem na sektor dewelopersko-budowlany oraz branżę pożyczkową i windykacyjną.

W latach 2018 – 2023 pełnił funkcje dyrektora ds. Inwestycji w domu maklerskim Q Securities, gdzie nadzorował oraz koordynował transakcje kapitałowe o wartości ponad 600 mln zł.

Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej ze specjalizacją Finanse i Rachunkowość.

Sylwia Rezmer

Doświadczona managerka odpowiedzialna za rozwijanie strategii marketingowych, zwiększenia świadomości marki, generowanie leadów oraz wspieranie procesów sprzedażowych. Obserwuje z uwagą zmieniające się trendy. Uwielbia wplatać nowinki techniczne i efektowne atrakcje w scenariusze realizowanych działań.

Twórca i organizatorka największego w Polsce turnieju piłkarskiego Amber CUP. Specjalizuje się w marketingu, PR, zarządzaniu projektami. Człowiek orkiestra.

Beata Świątkowska-Kotulska

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – zarządzanie publiczne, specjalizacja finanse publiczne. Posiada licencję doradcy podatkowego od czasu powstania zawodu doradcy podatkowego, tj. od 1997 r.

Praktyk biznesu o ponad 20 letnim doświadczeniu. Czerpie doświadczenie oraz uaktualnia wiedzę prowadząc własną firmę doradczo-księgową z powodzeniem współpracując od lat z kilkudziesięcioma zadowolonymi Klientami. Ogromnym atutem jest komunikacja dopasowana do Odbiorców, aby nawet najbardziej zawiłe przepisy i zagadnienia stały się proste i czytelne dla podatnika.

Jest Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Doradców Podatkowych FORUM.

Grzegorz Tomaszewski

Od 20 lat prowadzi grupowe i indywidualne warsztaty z wystąpień publicznych dla menedżerów, handlowców, działaczy społecznych i przedsiębiorców. Skutecznie przygotowuje do wystąpień przed różnymi odbiorcami.

Przygotowywał członków Toastmasters Polska  do konkursów z wystąpień publicznych. Jego podopieczna zdobyła tytuł Mistrza Polski Mów Inspirujących. Doskonalił również kompetencje oratorskie studentów i doktorantów Wyższej Szkoły Sądownictwa i Administracji, Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA, Szkoły Dyplomacji MSZ, Uniwersytetu Łódzkiego, WAT.

Wykłada retorykę na Wydziale Dziennikarstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Tomasz Zdziarski

Doświadczony manager, wykładowca, consultant w obszarach zarządzania, finansów i controllingu. Jest absolwentem kierunku Finanse i Rachunkowość ze specjalizacją Inżynieria Finansowa. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Systemów Informacyjnych i Analizy Danych, a także wiele kursów specjalistycznych. Posiada tytuł MBA, a także dyplom Advanced Controlling Business Partner przyznawany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV) oraz tytuł IBCS® Certified Analyst. Współautor książki „Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe” – wyd. Wolters Kluwer Polska.

Agnieszka Żelazko

Doświadczona Dyrektor Zarządzająca z udokumentowaną historią pracy w branży Public Relations i Komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii Public Relations, Employer Branding, CSR, ESG, a także w zarządzaniu kryzysowym. Główne obszary jej działalności to budowanie wizerunku marek, firm i przedsiębiorców (w tym Personal PR), media relations, komunikacja marketingowa, komunikacja wewnętrzna, PR w mediach społecznościowych. Ekspertka ds. rozwoju biznesu oraz budowania wizerunku, absolwentka dziennikarstwa oraz komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz London School of PR. Ukończyła też pisarskie studia podyplomowe zarówno na Uniwersytecie Jagiellońskim jak i w Polskiej Akademii Nauk. Jest autorką wielu publikacji branżowych oraz książek w tym: „10 odsłon PR”.